25 Ocak 2014 Cumartesi

Power Türk – Orjinal Top 40 Listesini İndir

Power Türk – Orjinal Top 40 Listesi (25 Ocak 2014)
Power Türk – Orjinal Top 40 Listesi (25 Ocak 2014)

Listede Bulunan Şarkılar
  • Mabel Matiz – Aşk Yok Olmaktır
  • Murat Dalkılıç – Neyleyim İstanbulu
  • Duman – Yürek
  • Gripin – Bir Cevabım Var Mı
  • Gökhan Özen – İki Yeni Yabancı
  • Emre Altuğ – Hangimiz Tertemiz
  • Betül Demir – Helalleşemedik
  • Funda Arar & Enbe – Hafiza
  • Mustafa Sandal – Tesir Altında
  • Özgün – Yıllar Sonra
  • Kenan Doğulu – Kız Sana Hayran
  • Berkay – İzmirli
  • Nilüfer & Gece – Başıma Gelenler
  • Oğuzhan Koç – Her Aşk Bir Gün Biter
  • Atiye – Ya Habibi
  • Fettah Can – Yalanlar Cumhuriyeti
  • Yusuf Güney – Bunalım
  • Şebnem Ferah – Birileri Var
  • Mehmet Erdem – Haydi Gel Gidelim
  • Gülşen – Irgalamaz Beni
  • Ferhat Göçer – Git
  • Gökhan Tepe – Adı Aşk Olsun
  • Bengü – Saygımdan
  • Teoman – Haziran
  • Göksel – Aşkın Yalanmış
  • Model – Ağlamam Zaman Aldı
  • Ajda Pekkan – Ara Sıcak
  • Aydilge – Yine Ben Aşık Oldum
  • Burak Kut – Ver Allah
  • Gülben Ergen – Sen
  • Keremcem – Berbat
  • Aylin Aslım – Iste Sana Bir Tango
  • Emre Kaya – Ilizyon
  • Tnk – Keşfedilmemiş Günahlar
  • Gökcan Sanlıman – Şerefine
  • Gece Yolcuları – Meyhaneler Sen
  • Bedük – Koyver Kendini
  • Merve Özbey – Helal Ettim
  • Ziynet Sali – Gelemiyorum Yanına
  • Bahadır Tatlıöz – Aşkın Zindanları
Power Türk – Orjinal Top 40 Listesi (25 Ocak 2014)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder